Testowo

Środa, 17 czerwca 2009 · Komentarze(6)
Zamontowałem licznik i inne pedały do szosówki. Czas był na mały teścik. Kilka regulacji trzebz było zrobic, ale śmiga nieźle. Nie osiągnąłem zawrotnej średniej, ale 20km z 25km/h praktycznie wogóle nie czuję... Inny razem sprawdzię lepiej :)

Przerwa w dojazdach do pracy... wczoraj delegacja do Wąbrzeźna, na noc zostałem w Toruniu i prosto z Torunia pociągiem do roboty. Jutro znowu wyjazd do stolycy, więc także bez rowerowania :( A dzisiaj zerknąłem do gianta by przerzutki podregulowac, bo ostatnio dziwnie przeskakiwały. Okazało się, że znów się linka w manetce przetarła i pękła :( Nie wiem czy choc 2tys km od wymiany manetki zrobiłem... Pieprzone Alivio... :(

Inne wykorzystanie jednośladu...

Ja teraz manetkę mam taką samą jak Twoja (tzn mam samą manetkę nie klamkomanetkę) - kilka miesięcy temu miałem inny model Alivio. Hehe - zaczynam się bać że u mnie też linki będą pocięte ;)

sebekfireman 14:30 piątek, 19 czerwca 2009

bla bla bla bla bla manetka bla

Anonimowy tchórz 03:00 piątek, 19 czerwca 2009

Nie wiem czy ten typ tak ma ale po paru tysiącach może coś dodam od siebie, mój pisarz jest puki co świeżak i oby się nie psuł jak najdłużej... ^^

BTW: Zapraszam na nocki do T-no z sebekfireman 'em, tylko uprzedzam, czasami nie pamięta trasy :P

orzel 22:35 czwartek, 18 czerwca 2009

Sebek z tego co pamiętam Twoją manetkę, to ona trochę inaczej wygląda, choc też Alivio. Może nie robi takich problemów.
Na zlocie widziałem u kogoś identyczną jak moja, też linki tnie :( No i ja mam od niedawna nową, czyli ten typ tak ma ...

mogilniak 20:13 czwartek, 18 czerwca 2009

Też mam alivio i spotkała mnie podobna sytuacja ale dopiero 5 tys km ;D . Wiec i tak długo wytrzymała linka ;)

Kulek 13:56 czwartek, 18 czerwca 2009

Już myślałem że to swój rower powiesiłeś na balkonie ;)
Nieźle tnie tobie te linki manetka - ja się zaczynam powoli bać bo zbliżam się na manetce Alivio do przebiegu 2 tys km - mam nadzieję że u mnie takiego problemu nie będzie.

sebekfireman 07:57 czwartek, 18 czerwca 2009
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa sznyc