Informacyjnie

Piątek, 4 grudnia 2009 · Komentarze(3)
Dzisiaj bez kręcenia. Miałem wyjazd, a teraz jestem padnięty by na rower wychodzic. Za to z buta przeszedłem 15-20km :)
Wpis informacyjny odnośnie Capo. Złe wiści...
Z Agencji Celnej przysłali dzisiaj formularz i deklarację do wypełnienia i odesłania, chociaż tydzień temu w piątek już wypełnione wysyłałem. No i informacja, że termin dostawy paczki 2-3 tygodnie od wysłania przeze mnie deklaracji :( Jak dobrze pójdzie, to prezent świąteczny będzie dopiero.
Dzisiaj z Poznania wracałem pociągiem. Z grubsza wyglądało to tak

Nie wiem czy wszyscy się zabrali. Ktoś mądry w PKP w piątkowe popołudnie wysyła krótki skład

Przepraszam PKP, że kiedykolwiek "marudziłem" na "tłok" w składach! ;)

plusz 07:25 wtorek, 8 grudnia 2009

Nie spieszno im z tą wysyłką. Szybciej ocean przepłynęło niż z Warszawy dojdzie.
Takich tłumów to zawsze się boję jak z rowerem jestem... bo jak trafisz na taką sytuację to co zrobić - nie ma szans aby się wcisnąć.

sebekfireman 20:05 piątek, 4 grudnia 2009

Ja tak co dziennie mam ;-)

Szymon 20:05 piątek, 4 grudnia 2009
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa htrza