Zabawne otwarcie ścieżki

Wtorek, 19 października 2010 · Komentarze(4)
Przeczytałem dzisiaj o uroczystym otwarciu ścieżki rowerowej w Mogilnie. Otwarcie z wielką pompą I się ubwaiłem, bo ścieżka ma może max z 0,5km i prowadzi znikąd do nikąd. Z jednej strony zaczyna się na ulicy Powstańców Wielkopolskich. Ulicy niedawno gruntownie przebudowywanej, na której nie ma śladu ścieżki, a przydałaby się. Ulica, na której samochody za...ją, a młodzież mogłaby nią elegancko dojeżdżać do gimnzjum rowerem.
Z drugiej strony ścieżka kończy się na ul. Sądowej, gdzie by wbić się rowerem do ruchu trzeba dobrego słuchu. Samochody też za...ją, a włączyć się trzeba do ruchu na łuku ulicy.
Poza tym ścieżka była równie dobrze przejezdna i bezpieczna już od 15 lat. Może mniej równa i słabo oświetlona, ale szosówką dało się przelecieć bez problemu.
Dlatego wielka uroczystość jest śmieszna. Ale cóż wybory za pasem, tzreba się pochwalić jak wydało się nasze pieniądze. No i w końcu długość ścieżek rowerowych w Mogilnie wzrosła o jakieś 150-200%...

robix75 - oj tymi kandydatami obrodziło solidnie. Co do ścieżek rowerowych to uważam że u mnie ścieżki rowerowe to strata pieniędzy - nie czuję się zagrożony na drogach w mojej gminie. Nawet krajowa 15 po ostatniej modernizacji mnie aż tak nie stresuje - chociaż tam jakiś pas tylko dla rowerzystów by się przydał.

sebekfireman 07:20 czwartek, 28 października 2010

trzeba się dostać do Rady Miejskiej i zawalczyć o ścieżki rowerowe , zamiast np. obwodnicy . Kilku radnych z proaktywnym podejściem do życia + lubiących ruch , rowery itp mogłoby coś zmienić :)

Sebekfireman - ale macie wysyp kandydatów na burmistrza w tym roku :) ciekawe ile u was po wyborach powstanie ścieżek rowerowych :) oby były dłuższe niż u nas

robix75 08:43 poniedziałek, 25 października 2010

Tak, właśnie o to połączenie chodzi.

"Bo brak okazji, też jest jakąś okazją..." :)

mogilniak 10:39 środa, 20 października 2010

W sumie każda sytuacja do świętowania jest dobra, ale patrząc tak realnie to faktycznie powód uroczystości zabawny jest - długość i przydatność tej ścieżki pozostawia wiele do życzenia, bo jeżeli się orientuję to ta ścieżka powstała na tym skrócie co łączył bloki z centrum miasta?

sebekfireman 10:35 środa, 20 października 2010
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iataz