Ankieta z gripami

Piątek, 19 marca 2010 · Komentarze(12)
Zgodnie z planem wziąłem dzisiaj capo. Rano pociągiem i powrót pociągiem do Trzemeszna i dalej rowerem.
Rano do pociągu wsiadł Sebek jadący do Chodzieży i dalej z Chodzieży do Nakła. Opis pewnie jeszcze dzisiaj wstawi :)
W pracy maszyna zrobiła jak najlepsze wrażenie :) Po wyjściu z pracy, a przed pociągiem polansowałem się po Gnieźnie ;) A dkładniej skoczyłem na Tumską po piwka klasztorne.
Od Trzemeszna jazda rewelacyjna, mimo kilku górek. Prawie jestem gotów by jechać z tym cudeńkiem na łikend do Wrocka. No i do Amsterdamu... Przy okazji... wyklarowała się sytuacja z planami na ten rok. Ze szwajcarskiej Bellinzony nic nie wyjdzie. Osoby, z którymi miałem jechać spłukują się właśnie na zakup mieszkania i ich samochód szwankuje od dłuższego czasu, nie nadaje się na taki wyjazd. Przez to wyjazd do Holandii stał się pewniejszy. Wyjazd z Bartem samochodem na tydzień, prawdopodobnie pierwszy tydzień czerwca. Koniec dygresji...
Po powrocie do domu poprawiłem ustawienie siodełka i podciągnąłem jedną linkę hamulcową. Zdjąłem też owijki. Prezentowały się rewelacyjnie i były arcywygodne, ale też arcybrudzące się :( I tu przechodzimy do ankiety... Z rowerem oprócz owijek były tez gumowe gripy: białe i zielone. Nie wiem, które założyć. Białe pasują idealnie, ale zielone też pasują. Mam małą ochotę założyć zielone, tak na przekór :)

I kupione dzisiaj piwka...