Jazda testowa

Wtorek, 13 kwietnia 2010 · Komentarze(1)
Krótka jazda testowa Capo przed łikendowym, nieoficjalnym zlotem właścicieli capo we Wrocławiu ;) Sprawdzałem jak się jeździ po zmianie wygodnych owijek a zwykłe gumowe chwyty. Wielkiej róznicy komfortu nie ma, ale estetyczny ubytek spory..

A propos cannondale'a.. W czwartek wysłałem stara kolarzówkę. Spakowałem ją w karton od capo. Wygląda na to, że to był błąd. Wczoraj klient dzwonił co było w kartonie, bo... ktoś go na poczcie rozszabrował. Była perfidnie zrobiona dziura w poszukiwaniu czegoś. Nie było drogiego cannondale'a tylko stara kolarzówka za 350zł... zniknął tylko samozamykacz, co dowodzi, że to było celowe rozwalenie paczki, bo schowałem go dość głęboko i dokładnie... Kolejne uroki kolejnego komunistycznego molocha, poza innymi urokami PP, z którymi się ostatnio spotykam... Następnym razem wysyłając podobną paczkę postaram się o jakiegoś DHLa...

Nie miałem jeszcze takiego przypadku z PP, ale faktem jest, że większość kupowanych np. na Allegro lub sklepach internetowych ram rowerowych, czy innych części do roweru otrzymywałem poprzez firmy kurierskie.
Pozdrower !

jOzzy 10:23 środa, 14 kwietnia 2010
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iechc