W sobotę niezbyt jest czas

Sobota, 19 kwietnia 2008 · Komentarze(0)
W sobotę niezbyt jest czas na wojaże. Przed południem przejazd jakieś 6,5km do Dabrówki by pomachać cały dzień łopatą na ogródku. Wiatr był niesamowicie uciążliwy. W drodze powrotnej trochę nadrobiłem. Z Dąbrówki w stronę Kołodziejewa do Sosnówca, dalej Jerkowo i Twierdzin. Tutak k. dawnej szkoły spotkałem sporą grupę Mogileńskiego Towarzystwa Cyklistów. Spieszyłem się trochę by przed nadejściem ciemności jeszcze trochę objechać, więc się nie zatrzymałem :( Żałuję. Następnym razem to zrobię :)
Z Twierdzinia do Wszednia (poniższy widok na J. Wiecanowskie i Mogilno), Chałupska, Kopczyn, Padniewko i Mogilno. Niestety po tych widokach już się nie zatzrymywałem na robienie zdjęć, bo i tak by zbyt ładne już nie były. O Chałupska zahaczę innym razem na robienie zdjęć :) Krakjobrazy typowo polskie.
A jutro...hmmm.... mam do objechania kilka tras i ich późniejszego opisania w celu zamieszczenia opisów na www.wylatowo.pl ;) . Może jutro wokół J. Ostrowickiego :)